Sunday 23 January 2011

AWAK MAAFKAN SAYA

Maafkan saya 
Sebab saya bukan 
Seperti yang awk ingin..


Saya cuba untuk 
Menjadi yang 
Terbaik untuk awk...


Maafkan saya....
Saya tak dapat berikan
Hadiah di hari jadi awk...


Hanya ucapan tulus
Dari hati saya
Itu saja yang dapat saya berikan


Setiap kali
Kita keluar...
Saya mesti sedih..
Sebab saya tak ade duit..
Untuk belanja awak...


AWAK MAAFKAN SAYA!!! :(


Kadang2 saya fikir
Adakah diri saya
Layak untuk awak...


Setiap kali saya
Pikir pasal tu...
Mesti saya minta putus...


Tapi awak tetap
Bertahan dan
Pujuk saya...


Awak kata awak
Tak nak kehilangan saya...
Sebab awak cintakan saya...


Awak maafkan saya...
Saya terlalu pikirkan
Kebahagian awak je...


Tak pernak
Nak pikirkan
Hati awak..:(



AWAK MAAFKAN SAYA!!


Saya hanya mampu berikan
Kasih sayang, rindu dan cinta 
Saya kat awak...


Saya harap awak tulus
Terima diri saya
Dalam hidup awak....


Dan saya selalu berdoa
Agar kasih sayang, rindu dan cinta kita
Takkan pernah padam
Dari hati saya dan awak...


Kini baru saya sedar
Duit dan harta benda
Takkan pernah membawa kebahagian...


Hanya hati yang tulus
Akan membawa kebahagian..


MAAFKAN SAYA ATAS KESILAPAN 
SAYA SELAMA INI!!!!

No comments:

Post a Comment