Friday 25 February 2011

SAYA DAN AWAK

suatu hari saya bertemu awak di universiti..
awak sangat cantik dan saya terus terpikat..
saya cuba mendekatkan diri dengan awak...

kita mula kawan..
kita semakin rapat...
sehinggakan tiada rahsia di antara kita...
sehingga la pada suatu hari...

awak mendapat tahu yang saya ada girldfriend lain...
awak sedih dan kecewa....
bukan niat saya untuk permainkan awak...
awak hadir dalam hidup saya secara kebetulan...

saya tak sempat nak menceritakan semuanya pada awak...
awak yang kecewa tidak berfikir panjang lalu terima lelaki lain....
saya kebuntuan membiarkan awak pergi...
mungkin salah saya beri awak harapan selama ini...

saya minta maaf, saya betul2 menyesal...
sejak dari hari itu kita jarang berhubung...
hubungan kita tidak seperti dulu lagi...
 kita menjadi kawan biasa...

bagi saya, saya tetap mencintai awak...
suatu hari saya ternampak gambar awak dengan kekasih awak...
saya betul-betul kecewa..
hati saya hancur...

mungkin ini balas untuk saya....
kita sering bergaduh...
kini kita semakin jauh...
kita juga semakin jauh dari jalan penyelesaian..

mungkin jalan yang terbaik ialah melupakan awak....
mungkin awak bukan dilahirkan untuk saya....
saya bersyukur kerana dapat kenal dengan gadis secantik awak...
awak la "my 1st true love" walaupun sebelum ini saya ada "1st love"...
saya harap suatu hari nanti saya akan memenangi cinta awak semula...

thanks awak...

No comments:

Post a Comment